Βανδάλισαν μνημείο του Κολοκοτρώνη στη Μεσσηνία

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Δήμος Οιχαλίας ενημέρωσε ότι η κακόβουλη καταστροφική ενέργεια έγινε αντιληπτή την Τρίτη, σύμφωνα το eleftheriaonline.

Το μνημείο υπέστη σοβαρές ζημιές και συγκεκριμένα τα πλαϊνά μάρμαρα της βάσης του μνημείου και η επιγραφή “Θεόδωρος Κολοκοτρώνης” έχουν καταστραφεί, ενώ τα επικολληθέντα γράμματα πλέον δεν υφίστανται.

Αμεση ήταν η αντίδραση της δημάρχου Γιώτας Γεωργακοπούλου και του αρμόδιου αντιδημάρχου Γιάννη Παπαδόπουλου, οι οποίοι έδωσαν εντολή για άμεση αποκατάσταση του μνημείου.

Ο Δήμος Οιχαλίας αναφέρει ότι «ο βανδαλισμός έγινε μέσα στο τριήμερο του Αγίου Πνεύματος και σε καμιά περίπτωση νωρίτερα αυτού, καθώς το μνημείο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της πολιτιστικής κληρονομιάς μας και πάντα αποτελεί σημείο αναφοράς για το δήμο μας».

Πηγή: zougla.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *