Μεξικό: Τρεις αδελφές νοσηλεύτριες βρέθηκαν νεκρές

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τρεις αδελφές, νοσηλεύτριες, βρέθηκαν νεκρές με σημάδια στραγγαλισμού στην πολιτεία Κοαουίλα στα βόρεια του Μεξικού. Αυτό ανέφεραν χθες αξιωματούχοι, σε ένα κατά τα φαινόμενα τριπλό φονικό που έρχεται σε συνέχεια μιας σειράς επιθέσεων εναντίον εργαζομένων στον τομέα της υγείας, μεσούσης της πανδημίας του νέου κορωνοϊού.

Αξιωματούχοι δήλωσαν ότι ερευνούν ένα έγκλημα, αλλά ότι το κίνητρο δεν είναι σαφές. Οι εργαζόμενοι στον τομέα της υγείας αντιμετωπίζουν μια αυξημένα περιστατικά επιθέσεων στο Μεξικό τις τελευταίες εβδομάδες, εξαιτίας φόβων μετάδοσης της νόσου.

Ο Χαβιέρ Γκερέρο, ένας ανώτατος αξιωματούχος της βασικής υπηρεσίας δημόσιας υγείας του Μεξικού (IMSS) στην Κοαουίλα, χαρακτήρισε τους θανάτους των τριών νοσηλευτριών ως δολοφονίες. «Συνέβησαν σε μια στιγμή που οι γιατροί μας είναι το πιο σημαντικό συστατικό στην αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης».

e-radio.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *