Θεσσαλονίκη – κορωνοϊός: Βίντεο μέσα από ΜΕΘ καταγράφει την «πρώτη γραμμή» της μάχης με τον ιό

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Οι γιατροί και οι νοσηλευτές εκεί, όπως και σε όλα τα νοσοκομεία όπου υπάρχουν ασθενείς του covid-19 δίνουν το 100% των δυνάμεων τους προκειμένου αυτοί οι ασθενείς να γίνουν καλά

Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου Άγιος Δημήτριος στη Θεσσαλονίκη, νοσηλεύονται τέσσερα βαριά περιστατικά κορωνοϊού.

Οι γιατροί και οι νοσηλευτές εκεί, όπως και σε όλα τα νοσοκομεία όπου υπάρχουν ασθενείς του covid-19 δίνουν το 100% των δυνάμεων τους προκειμένου αυτοί οι άνθρωποι να γίνουν καλά. Είναι οι ήρωες με τις άσπρες και πράσινες στολές όπως πολλές φορές επισημαίνει ο πρωθυπουργός.

Στο βίντεο που ακολουθεί οι γιατροί με ειδικές στολές βρίσκονται στην ΜΕΘ του νοσοκομείου Άγιος Δημήτριος και καταγράφουν την εξέλιξη του ιού στους ασθενείς.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *