Κορωνοϊός: Πρώτος θάνατος στην Λέσβο – Το 39ο θύμα της νόσου στην Ελλάδα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο πρώτος θάνατος από τον κορωνοϊό στη Λέσβο έγινε γνωστός πριν από λίγο. Πρόκειται για μια 76χρονη γυναίκα που είχε εισαχθεί για νοσηλεία το μεσημέρι της περασμένης Πέμπτης με σοβαρά υποκείμενα νοσήματα. Η γυναίκα είχε εκδηλώσει πνευμονία ενώ χθες, το απόγευμα, πιστοποιήθηκε ότι έπασχε από COVID 19.

Ας σημειωθεί ότι η κόρη της 76χρονης η οποία με συμπτώματα γρίπης παραμένει απομονωμένη με το παιδί της στο σπίτι στο χωριό όπου διέμενε με τη μητέρα της, ανήκει στο νοσηλευτικό προσωπικό των Κέντρων Υγείας Καλλονής και Πολυχνίτου. Σήμερα τα Κέντρα Υγείας παρέμειναν κλειστά και απολυμάνθηκαν.

Τόσο από την κόρη της 76χρονης όσο και από το παιδί της έχουν ληφθεί δείγματα, τα δε αποτελέσματα αναμένονται από το Ινστιτούτο Παστέρ.

Πηγή: Skai.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *