Ένας 56χρονος και 61χρονος συνελήφθησαν στο Αγρίνιο γιατί έπαιζαν μπάσκετ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μαζί με τον 61χρονο και τον 56χρονο ήταν άλλοι δύο νεότερη που βρέθηκαν σε αθλούνται σε ιδιωτικές εγκαταστάσεις.

Υψηλές αποδόσεις σε όλα τα αθλήματα, ασφαλή κατάθεση και γρήγορη ανάληψη

Σε τέσσερις συλλήψεις προχώρησαν χθες στο Δοκίμι αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης Αγρινίου για παραβίαση μέτρων που έχουν ληφθεί για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού, όπως αναφέρει το agrioniopress.

Συγκεκριμένα, οι συλληφθέντες, ηλικίας 33, 34, 56 και 61 ετών βρέθηκαν να αθλούνται εντός ιδιωτικής αθλητικής εγκατάστασης (γήπεδο), χωρίς να έχει λάβει γνώση ο ιδιοκτήτης της, παραβαίνοντας τα έκτακτα μέτρα για την προστασία και την αντιμετώπιση του Covid-19.

Σε βάρος τους σχηματίστηκε η σχετική δικογραφία από αστυνομικούς του Α.Τ. Αγρινίου.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *