Το ραντεβού κλείστηκε ηλεκτρονικά για τις 21:00 και αρκετός κόσμος το τήρησε. Τα μπαλκόνια των σπιτιών γέμισαν από ανθρώπους που βγήκαν να χειροκροτήσουν τους γιατρούς και τους νοσηλευτές που δίνουν μάχη με τον κορονοϊό τις τελευταίες ημέρες.
Πόσα χειροκροτηματα εδώ στο Παλαιό Φάληρο…
Για τους ήρωες γιατρούς και νοσηλευτές..#COVIDー19
🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷 pic.twitter.com/1eCkmSQX1O— Sotiris Xenakis (@XenakisSotiris) March 15, 2020
Βύρωνας τωρα. Τρομερό!!! @skaigr
Όλοι έξω και χειροκροτούν. !! #καραντινα #μενουμε_σπιτι #μενουμεστοσπιτι #COVIDー19 pic.twitter.com/IdqaZ2pudZ— Το Ποκοπίκο ✌️ (@tokapsero) March 15, 2020
https://twitter.com/ALekatou/status/1239266710030635008
Δείτε το live που έκανε το gazzetta.gr

































Εσείς βαρέσατε παλαμάκια στα μπαλκόνια ή είστε τίποτα τρίτο-τέταρτοι ανθυποβαλκάνιοι βλάχοι;
Ο κορωνοϊός θα περάσει, αλλά η μαλακία του λελέ θα μείνει!