Νοσοκομείο Χανίων για το ραντεβού το 2022: Προσλαμβάνουμε γιατρούς

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τη λειτουργία δεύτερου τακτικού εξωτερικού γαστρεντερολογικού ιατρείου προανήγγειλε το Γενικό Νοσοκομείο Χανίων, μετά τον σάλο που προκάλεσε η είδηση ότι μια γυναίκα ασθενής έκλεισε ραντεβού για γαστροσκόπηση το 2022.

Μετά και την παρέμβαση του υπουργού Υγείας Βασίλη Κικίλια, το νοσοκομείο ανακοίνωσε ότι έχει προσλάβει επικουρικό γιατρό και το επόμενο διάστημα θα προσλάβει και άλλον ένα. Ως εκ τούτου, θα ξεκινήσει άμεσα να λειτουργεί το δεύτερο τακτικό εξωτερικό γαστρεντερολογικό ιατρείο και τα ραντεβού θα επαναπρογραμματιστούν.

Η ανακοίνωση του νοσοκομείου αναφέρει:

«Η νέα Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων, σε συνεργασία με τη Διοίκηση της 7ης Υγειονομικής Περιφέρειας Κρήτης, έχει ήδη προβεί στην πρόσληψη ενός επικουρικού γαστρεντερολόγου ιατρού και τις επόμενες ημέρες το Τμήμα θα ενισχυθεί με ακόμη έναν.

Επίσης, ξεκινάει άμεσα η λειτουργία και δεύτερου τακτικού εξωτερικού γαστρεντερολογικού ιατρείου. Τα ραντεβού που βρίσκονται σε εκκρεμότητα θα επαναπρογραμματιστούν και οι ασθενείς θα ειδοποιηθούν για τις νέες ημερομηνίες».

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *