Τα Χριστούγεννα δεν έφτασαν στα Εξάρχεια – Eκαψαν το δέντρο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...
Δεν… άντεξε για περισσότερο από 24 ώρες

Τα Χριστούγεννα φαίνεται ότι δεν έφτασαν στα Εξάρχεια. Και αυτό καθώς το χριστουγεννιάτικο δέντρο που τοποθετήθηκε από συνεργείο του Δήμου Αθηναίων στην πλατεία Εξαρχείων δεν… άντεξε για περισσότερο από 24 ώρες.

Η πυρπόληση του έγινε χθες Τετάρτη, όταν άγνωστοι του έβαλαν φωτιά, ενώ κάποιοι περαστικοί που επιχείρησαν να αποτρέψουν την πυρπόληση δεν τα κατάφεραν. Eτσι, οι κάτοικοι βλέπουν πλέον ένα καμένο δέντρο στην «καρδιά» της πλατείας Εξαρχείων.

«Αυτά είναι τα θλιβερά Χριστούγεννα των Εξαρχείων. Το δεντράκι αφέθηκε στην τύχη του. Προφανώς, δεν υπήρχε πολιτική εντολή» έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων, Γιώργος Αποστολόπουλος.

entro-exarxeia.jpg
entro-exarxeia-2.jpg
entro-exarxeia-3.jpg

ethnos

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *