Τροχαίο στα Τέμπη, δύο άτομα στο νοσοκομείο

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου στη δεύτερη σήραγγα της εθνικής οδού, στην κοιλάδα των Τεμπών.

Το όχημα που κινούνταν προς Αθήνα, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, εξετράπη της πορείας του εντός της σήραγγας.

Αποτέλεσμα ήταν ο τραυματισμός δύο ατόμων, που μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο εφημερεύον Γενικό Νοσοκομείο της Λάρισας.

 

πηγή : onlarissa.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *