Ένας εργολάβος, ο οποίος πραγματοποιούσε εργασίες συντήρησης στο κέντρο δεδομένων της British Airways, έκλεισε άθελά του την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος με αποτέλεσμα να καταρρεύσει το σύστημα πληροφορικής της αεροπορικής εταιρείας και 75.000 άνθρωποι να εγκλωβιστούν σε βρετανικά αεροδρόμια το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Επικαλούμενη πηγή της British Airways η εφημερίδα Times έγραψε ότι το τροφοδοτικό που προκάλεσε την βλάβη στο σύστημα πληροφορικής λειτουργούσε άψογα αλλά κατά λάθος το έκλεισε ένας εργαζόμενος.
Η έρευνα για το περιστατικό ενδεχομένως να επικεντρωθεί στο ανθρώπινο σφάλμα και όχι σε βλάβη εξοπλισμού, σημειώνει η εφημερίδα.
Η αεροπορική εταιρεία υποχρεώθηκε να ακυρώσει όλες τις πτήσεις από τα αεροδρόμια Γκάτγουικ και Χίθροου του Λονδίνου το περασμένο Σάββατο και έκανε λόγο για βλάβη στο σύστημα πληροφορικής της που είχε ως αποτέλεσμα να προκληθούν σοβαρά προβλήματα στις υπηρεσίες των διεθνών πτήσεων, τα τηλεφωνικά κέντρα και τον ιστότοπό της.

Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.