Βρισιές, απειλές ακόμα και αγκαλιάσματα περιελάμβανε το σκηνικό που εκτυλίχθηκε αργά το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής σε παραλιακή ψαροταβέρνα της Πάτρας ανάμεσα σε πελάτη και τον ιδιοκτήτη του καταστήματος.
Αιτία, σύμφωνα με το patrastimes.gr, η μη ύπαρξη μηχανήματος POS στο κατάστημα, γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση του πελάτη, ο οποίος δήλωσε πως ο ιδιοκτήτης ήταν υποχρεωμένος να διαθέτει μηχάνημα ή στην αντίθετη περίπτωση να ενημερώνει μέσα από ανάρτηση σε εμφανές σημείο, πως δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με κάρτα.
Η πρόθεση του πελάτη να αποχωρήσει χωρίς να πληρώσει προκάλεσε την αντίδραση του ιδιοκτήτη με αποτέλεσμα να ανέβουν οι τόνοι και να ακουστούν βαριές κουβέντες με τον σερβιτόρο του καταστήματος να πιάνει τον πελάτη από το λαιμό, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα.
Τελικά το επεισόδιο έληξε με την παρέμβαση των ψυχραιμοτέρων, ενώ ο πελάτης έφυγε από το μαγαζί χωρίς να πληρώσει.

Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.