Φωτιά και πάλι στο στέκι τοξικομανών στο κέντρο της Λαμίας / Έτρεχε η Π.Υ (εικόνες-video)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Κινητοποίηση πυροσβεστικής υπηρεσίας είχαμε λίγο μετά τις δύο το μεσημέρι του Σαββάτου για φωτιά στο κέντρο της Λαμίας και πιο συγκεκριμένα στην οδό Εκκλησιών σε γνωστό στέκι τοξικομανών. Δύο οχήματα της Π.Υ και τέσσερις άνδρες έσπευσαν άμεσα στο σημείο για να θέσουν την πυρκαγιά υπό έλεγχο και το κατάφεραν λίγα λεπτά μετά. Για μια ακόμη φορά  ωστόσο οι κάτοικοι αναστατώθηκαν εκ νέου με ένα ζήτημα που τους έχει απασχολήσει αρκετές φορές   στο πρόσφατο παρελθόν. ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΣΤΟ LAMIANOW

DSC05393 DSC05394 DSC05395 DSC05396   DSC05402 DSC05405 DSC05413     DSC05416 DSC05417

IMG 20180804 145438 IMG 20180804 145437 IMG 20180804 145444 IMG 20180804 145503 IMG 20180804 145523

 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο
  • ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 30+ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!!!ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ!!!!!!ΚΑΠΟΤΕ!!!!
    ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
    ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΟΞΙΚΟΜΑΝΕΙΣ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *