Ο πατέρας του Σέζνι έκραξε τον γιο του για την έξοδο: «Είναι ντροπή!» (βίντεο)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

O παλαίμαχος Πολωνός γκολκίπερ και πατέρας του Βόιτσεκ Σέζνι, Ματσέϊ, έκραξε άσχημα τον γιο του για το δεύτερο γκολ που δέχθηκε στο ματς με τη Σενεγάλη.

Η Πολωνία ξεκίνησε με ήττα στο Μουντιάλ και πλέον η πρόκριση για τους «16» έχει δυσκολέψει. Οι Σενεγαλέζοι επικράτησαν με 2-1 και o Σέζνι τα… άκουσε από τον πάντα επικριτικό πατέρα του για την έξοδό του στο δεύτερο γκολ των Αφρικανών.

O Ματσέι Σέζνι είπε για τον γιο του: «Ήταν λες και πήγαινε στην κάβα. Η Σενεγάλε μπορούσε εύκολα να βάλει γκολ σε κενό τέρμα, είναι ντροπή!».

Πάντως ο παλαίμαχος Πολωνός γκολκίπερ είναι πάντα ιδιαίτερα καυστικός με όλα, κράζοντας μάλιστα και την εθνική ομάδα της χώρας του παρομοιάζοντάς την με αργοκίνητο τρένο.

πηγη-sdna.gr
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *