ΠΑΕ ΑΕΚ: «Δεν αφήνουμε σε κανέναν το περιθώριο να κάνει ζημιά»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τη συμπαράσταση του κόσμου της στη ρεβάνς Κυπέλλου με την ΑΕΛ, αλλά και την τεράστια προσοχή του ώστε να μην υπάρξει οποιοδήποτε «παρατράγουδο», ζήτησε η ΑΕΚ. 

Με ανάρτησή της στο Facebook, η ΠΑΕ έστειλε μήνυμα στους φιλάθλους της ομάδας να την υποστηρίξουν στην προσπάθεια για το νταμπλ, προστατεύοντας παράλληλα τον σύλλογο.

Αναλυτικά το μήνυμα της ΑΕΚ

«Με στόχο το τρίτο νταμπλ της ιστορίας μας και το πρώτο, μετά από σαράντα χρόνια.

Βαδίζοντας με ηρεμία προς την δικαίωση στο τέλος μίας καταπληκτικής χρονιάς σε τρεις διοργανώσεις.

Με σεβασμό απέναντι στην ΑΕΛ, που είναι το τελευταίο εμπόδιο, πριν από την τρίτη συνεχόμενη συμμετοχή μας σε τελικό Κυπέλλου Ελλάδας.

Και με τεράστια προσοχή, για μία ακόμα φορά, προστατεύοντας την ομάδα μας από τυχόν κινδύνους, αλλά και τις όποιες προκλήσεις.

Δεν αφήνουμε σε κανέναν το παραμικρό περιθώριο να κάνει ζημιά στην ΑΕΚ.

Το ραντεβού μας είναι το απόγευμα στο ΟΑΚΑ»!

πηγη-sportfm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *