«Καμπάνα» έξι μηνών σε Νασρί για παραβίαση των κανόνων αντι-ντόπινγκ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Εκτός γηπέδων για έξι μήνες θα μείνει ο Σαμίρ Νασρί, έπειτα από τιμωρία που του επέβαλε η UEFA για υπόθεση ντόπινγκ, λόγω μιας αντικανονικής θεραπείας το 2016, το διάστημα που αγωνιζόταν στη Σεβίλλη.

Η πειθαρχική επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας συνεδρίασε σχετικά προ ημερών και αποφάσισε να τιμωρήσει τον μέσο της Αντάλιασπορ, με την κατηγορία περί παραβίασης των κανόνων αντι-ντόπινγκ.

Ο Νασρί είναι άνεργος από τον προηγούμενο μήνα, όταν και έφυγε από την τουρκική ομάδα τον περασμένο μήνα. Ήταν κοντά στο να ενταχθεί στο ρόστερ της Λας Πάλμας, αλλά αυτή η εξέλιξη «κόβει» από τον Γάλλο διεθνή μεσοεπιθετικό τις όποιες βλέψεις για συνέχιση της καριέρας του σε κάποια σημαντική Λίγκα της Ευρώπης.

Τον 30χρονο άσο «πρόδωσε» μια φωτογραφία που είχε ανεβάσει ο ίδιος στο Twitter, στην οποία εμφανίζεται αγκαλιά με την εντυπωσιακή κατά τα άλλα επικεφαλής γιατρό της ομάδας Drip Doctors.

18017892563248

πηγη-newsbeast.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *