Αιμοδοσία από τον Σύλλογο Υπαλλήλων του Δήμου Λαμιέων

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί το πρωί της Πεμπτης στο Δημαρχείο Λαμίας από το σύλλογο Υπαλλήλων του Δήμου Λαμιέων. Η διαδικασία θα πραγματοποιηθεί από τις 9.30 το πρωί ως την 13.00 το μεσημέρι με στόχο την ενίσχυση της τράπεζας αίματος του συλλόγου.

aimodosia

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *