Σημαντικές οικονομικές απώλειες για πολλές ιστοσελίδες λόγω περιορισμένων προβολών διαφημιστικού περιεχομένου.
Σύμφωνα με την PageFair, περίπου το 11% των συσκευών παγκοσμίως που έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο, έχουν εγκατεστημένη κάποιου τύπου εφαρμογήad-blocking, η οποία διακόπτει την προβολή διαφημιστικού περιεχομένου.
Όταν όμως οι διαφημίσεις δεν φτάνουν σε σχεδόν 600 εκατομμύρια συσκευές, αρκετές εταιρείες και ιστοσελίδες έρχονται αντιμέτωπες με σημαντικές οικονομικές απώλειες, αφού αυτή είναι και η κύρια πηγή εσόδων τους.
Οι χρήστες έχουν στραφεί προς αυτή την πρακτική τελευταία, καθώς το online διαφημιστικό περιεχόμενο άρχισε να προωθείται περισσότερο επιθετικά, μέσω επίμονων pop-up παραθύρων και μεγάλων διαστάσεων banners, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις αποτέλεσε και «δούρειο ίππο» για την διάδοση κακόβουλου λογισμικού.
Η νέα πραγματικότητα, που άλλοτε φάνταζε ως επιστημονική φαντασία, είναι πλέον γεγονός χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη (AI). Φανταστείτε έναν κόσμο όπου οι προσωπικοί βοηθοί μας...
Read more