ΠΑΕ ΑΕΛ: «Αρνούμαστε τη χορηγία του ΟΠΑΠ»

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Με επιστολή στη Super League οι «βυσσινί» καθιστούν σαφές πως δεν πρόκειται να δεχτούν το ποσό που προβλέπεται να εισπράξουν από την κεντρική χορηγία εκφράζοντας παράπονα γιατί από τον ίδιο οργανισμό «επιχορηγούνται ασήμαντης δυναμικότητας ανταγωνιστές».

Η επιστολή:

inner

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *