Από 30 Σεπτέμβρη μόνο με Κάρτα Φιλάθλου η είσοδος στα γήπεδα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία για την Κάρτα Φιλάθλου στο αθλητικό νομοσχέδιο και από τις 30 Σεπτεμβρίου, όπως δήλωσε ο Σταύρος Κοντονής, κανένας φίλαθλος δεν θα μπορεί να μπει σε γήπεδο χωρίς αυτήν.

Στην απαραίτητη -από 30 Σεπτεμβρίου- Κάρτα Φιλάθλου, θα υπάρχει το ονοματεπώνυμο,  η φωτογραφία, ο αριθμός Αστυνομικού Δελτίου, το ΑΜΚΑ, και η διεύθυνση του κατόχου, ενώ το κόστος της θα ανέρχεται στα 2 ευρώ.

Το νομοσχέδιο αναμένεται να ψηφιστεί εντός των επόμενων ημερών, κάτι που θα σημάνει, εκτός των άλλων, την απαραίτητη τη χρήση της Κάρτας Φιλάθλου από τις 30 Σεπτεμβρίου.

Όσον αφορά τα παιδιά κάτω των 14 ετών θα είναι απαραίτητη η συνοδεία κηδεμόνα και δεν θα αναγράφεται το ΑΜΚΑ στη δική τους κάρτα. Έτσι, λοιπόν, το πρωτάθλημα της Super League ξεκινάει στις 20 Αυγούστου και οι φίλαθλοι έχουν ένα περιθώριο περίπου ενός μήνα -από την έναρξη του πρωταθλήματος- για να προμηθευτούν την Κάρτα Φιλάθλου. Το μέτρο αυτό του υφυπουργού Αθλητισμού Σταύρου Κοντονή, έρχεται να για αντιμετωπίσει τα πολλά κρούσματα βίας στα ελληνικά γήπεδα, αλλά είναι δεδομένο ότι πρόκειται να προκαλέσει αντιδράσεις. Κάτι που συνέβη πολλάκις πέρυσι.

 

iefimerida

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *