Πίτκας: “Δεν είχα λόγο να φύγω, ο πρόεδρος έχει όραμα…”!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Την εστία της Λαμίας θα συνεχίσει να υπερασπίζεται και την επόμενη σεζόν ο Βαγγέλης Πίτκας. Ο 33χρονος γκολκίπερ, μάλιστα, σε συνέντευξή του στην ΕΡΑ Σερρών αναφέρθηκε στην απόφασή του να ανανεώσει το συμβόλαιό του και τόνισε ότι δεν υπήρχε λόγος να αποχωρήσει.

Μεταξύ άλλων ο Πίτκας ανέφερε: «Η Λαμία είναι από τα πιο οργανωμένα σωματεία. Υπάρχουν οι κατάλληλες εγκαταστάσεις, οργάνωση και ο πρόεδρος έχει όραμα να την πάει ακόμα πιο ψηλά από τη Β’ Εθνική. Είναι συνεπές και οργανωμένο σωματείο, κάτι που σε κάνει να χαίρεσαι το ποδόσφαιρο, οπότε δεν είχα λόγο να φύγω».

Χαρακτήρισε, επίσης, το χειρότερο πρωτάθλημα αυτό που ολοκληρώθηκε και εξέφρασε την πεποίθησή του να μην υπάρξουν αποχωρήσεις ομάδων και όσες έχουν οικονομικά προβλήματα να μην ξεκινήσουν.

πηγη-flnews.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *