Μέθυσε, άφησε φιλοδώρημα 1.000 δολάρια και… γύρισε για να τα πάρει πίσω!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το προσωπικό απογοητεύτηκε, είπε ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου αλλά ξέρουν ότι έκαναν το σωστό.

Ένας μεθυσμένος πελάτης άφησε φιλοδώρημα 1.000 δολαρίων σε ένα Ταϊλανδέζικο εστιατόριο του Κολοράντο.

Όταν ο σερβιτόρος πήγε να μαζέψει το τραπέζι του, είδε ότι ο πελάτης είχε αφήσει ένα γενναίο φιλοδώρημα και πήγε τα χρήματα στη διεύθυνση του εστιατορίου.

Ωστόσο, την  επόμενη ημέρα, ο πελάτης εξέφρασε τη λύπη του για τη γενναιόδωρη πράξη του. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του εστιατορίου, ο άνδρας επέστρεψε το επόμενο πρωί και τους είπε ότι έκανε λάθος καθώς ήταν μεθυσμένος και ζήτησε τα χρήματά του πίσω.

«Λυπάμαι, ήμουν μεθυσμένος», είπε ο πελάτης.

Τα χρήματα του δόθηκαν πίσω και άφησε ένα φιλοδώρημα 40 δολαρίων για ένα λογαριασμό ύψους 60 δολαρίων.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *