Πέρασε από την Λεωφόρο ο Ολυμπιακός

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στο πρώτο ντέρμπι «αιωνίων» στην ιστορία της Α1 Γυναικών ο Ολυμπιακός νίκησε 66-61 μέσα στη Λεωφόρο

Ο αγώνας διεξήχθη στο «Παύλος Γιαννακόπουλος» που ήταν κατάμεστο από φίλους των «πράσινων» οι οποίοι βρίσκονται πάντοτε κοντά στα ερασιτεχνικά τμήματα του συλλόγου.

Η ομάδα του Ολυμπιακού που εξαγόρασε την περσινή πρωταθλήτρια ομάδα του Ελληνικού είχε σε μεγάλη μέρα την Λικέντρα Τζόνσον η οποία έδωσε μεγάλες μάχες με την Νταϊάνα Ντέλβα και κέρδισε τις περισσότερες κάτω από τα δύο καλάθια.

Σπουδαία εμφάνιση για τις νικήτριες και η Τάνια Χαλιβέρα η οποία σταμάτησε στους 24 πόντους.

Το παιχνίδι ήταν ντέρμπι σε όλη την διάρκειά του με τις ομάδες να εναλλάσονται στην πρωτοπορία… Στο τέλος η ομάδα της Καπογιάννη αποδείχτηκε ψυχραιμότερη και πανηγύρισε μία μεγάλη νίκη.

Τα δεκάλεπτα: 16-21, 36-32, 51-49, 61-66

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *