Σε συμβολικό αποκλεισμό του παλιού δημαρχείου Αρναίας προχώρησαν οι εργαζόμενοι των Μεταλλείων Κασσάνδρας, όπως είχαν προαναγγείλει.
Οι δημοτικοί υπάλληλοι αποχώρησαν από το κτίριο, το οποίο πλέον στεγάζει υπηρεσίες του ενιαίου δήμου Αριστοτέλη.
Στο σημείο βρίσκεται και αστυνομική δύναμη που παρακολουθεί διακριτικά.
Την ίδια ώρα στην Ολυμπιάδα οι μεταλλωρύχοι συνεχίζουν τη διαμαρτυρία τους, παραμένοντας μέσα στις στοές.
















Τσάπρας: «Όνειρο για κάθε παιδί να αγωνιστεί στον Παναθηναϊκό, υπήρξε ενδιαφέρον και από άλλες ομάδες»2 σχόλια8












