Καπίνο: «Ευτυχισμένος που είμαι στον Ολυμπιακό»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Χαρούμενος από την μεταγραφή του στον Ολυμπιακό και… ανυπόμονος για να ξεκινήσει δουλειά με τους «ερυθρόλευκους» εμφανίστηκε ο Στέφανος Καπίνο.

Ο Έλληνας τερματοφύλακας, ανακοινώθηκε και επίσημα, το μεσημέρι της Τετάρτης (15/7)από την πειραϊκή ΠΑΕ και λίγο μετά την ολοκλήρωση της μετακίνησής του στους Νταμπλούχους, μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου, για τη νέα… σελίδα στην καριέρα του.

«Είμαι ευτυχισμένος που είμαι μέλος της οικογένειας του Ολυμπιακού. Όλοι μπορούν να καταλάβουν τι σημαίνει αυτός ο Σύλλογος για έναν αθλητή που έχει μεγαλώσει στον Πειραιά και τι σημαίνει γενικότερα για τον ελληνικό αθλητισμό!», ήταν τα πρώτα του λόγια.

Και κατέληξε: «Θα δώσω τα πάντα για να καθιερωθώ στην ομάδα! Χαίρομαι που θα έχω στο πλευρό μου συμπαίκτες μεγάλης αξίας, αλλά και τον κ. Ράντο που είναι δάσκαλος και σίγουρα θα με κάνει καλύτερο. Ευχαριστώ τη διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη. Ανυπομονώ να δουλέψω με τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου και να δώσω τα πάντα για να πετύχει ο Σύλλογος όλους τους στόχους του»!

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.