Καταγγελία αναγνώστη
“Πριν μερικά λεπτά ένας κύριος έπαθε ανακοπή καρδιάς στη λαϊκή της Στυλίδας.
Το ασθενοφόρο έκανε 20-25 λεπτά να έρθει, στο κέντρο υγείας κανένας δεν σήκωνε το τηλέφωνο, εγώ ήμουν μπροστά και πήρα το γιατρό Διαμάντη αλλά ήταν στην Αθήνα. μετά ήρθε μια γιατρός ,,,, ΔΡΑΜΑΑΑΑ από ότι έμαθα ο κύριος αυτός είναι από Παλιοκερασιά και πολύτεκνος.” φωτο αρχείου
Διαβάστε περισσότερα: http://www.gkordis.com/2015/05/blog-post_85.html#ixzz3ardTfc4y
















Τσάπρας: «Όνειρο για κάθε παιδί να αγωνιστεί στον Παναθηναϊκό, υπήρξε ενδιαφέρον και από άλλες ομάδες»2 σχόλια10












