Φθιώτιδα: Aναβρασμός στην εκπαίδευση – Καταλήψεις σε 8 σχολεία – Συγκέντρωση διαμαρτυρίας από τους φοιτητές

Lamianow.gr
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
2 Min Read

Αποχές, καταλήψεις και συγκέντρωση διαμαρτυρίας σήμερα από μαθητές και φοιτητές, με τα λουκέτα στα σχολεία να αυξάνονται, την ίδια ώρα που δάσκαλοι και καθηγητές προχωρούν σε 3ωρη στάση εργασίας και φοιτητές του Πανεπιστημίου στη Λαμία, να οργανώνουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κέντρο της πόλης.

-Advertisement-
fitcare

Ποια σχολεία τελούν υπό κατάληψη

Πρόκειται για τα:

9ο  Γυμνάσιο Λαμίας,   το 2ο , 3ο και 5ο Λύκειο  Λαμίας,   Γυμνάσιο και Λύκειο Στυλίδας , Γυμνάσιο
και Λύκειο Αμφικλειας
και Γυμνάσιο και Λύκειο Ομβριακής.
Σε αποχή είναι  το 2ο ΕΠΑΛ.
Κύρια αιτήματα των μαθητών, οι ελλείψεις καθηγητών, θέματα κτιριακών εγκαταστάσεων καθώς και το  Εθνικό απολυτήριο .

Ωστόσο, αναμένεται να αυξηθούν οι κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών, με πιθανή συμμετοχή και από άλλα σχολεία, τόσο σε καταλήψεις όσο και σε αποχωρήσεις από τα μαθήματα. Βασικό αίτημα αποτελεί η άμεση κάλυψη των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό, ένα ζήτημα που έχει πάρει διαστάσεις ιδιαίτερα στη Φθιώτιδα, όπου για πρώτη φορά δύο μήνες μετά τον αγιασμό, υπάρχουν κενά κυρίως σε μαθηματικούς και φιλολόγους.

-Advertisement-
ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ

Κινητοποίηση και από τους φοιτητές

Στη Λαμία έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση στις 12.00 π.μ στην πλατεία Πάρκου, στην οποία θα συμμετάσχουν φοιτητές από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και εκπαιδευτικοί, σε συνέχεια της 3ωρης στάσης εργασίας που έχουν κηρύξει η Διδασκαλική Ομοσπονδία και η ΟΛΜΕ. Οι κινητοποιήσεις αυτές στοχεύουν στην ανάδειξη των σοβαρών ζητημάτων που απασχολούν το εκπαιδευτικό σύστημα της περιοχής.

Share This Article
Follow:
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *