Tην «εμπλοκή» τους στον τομέα των σουπερ μάρκετ, σκέφτεται η διοίκηση του Jumbo, εκμεταλλευόμενη το μέγεθος των καταστημάτων της, αλλά και το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια ο τομέας του παιχνιδιού, μέσω του οποίου έγιναν τα Jumbo γνωστά στους καταναλωτές, έχει περιοριστεί σημαντικά.
Σήμερα σε ένα κατάστημα Jumbo ο καταναλωτής μπορεί να βρει τα πάντα για το σπίτι, ενώ σημαντικό ποσοστό αντιπροσωπεύει ο κλάδος των εποχιακών ειδών (χριστουγεννιάτικα είδη, αποκριάτικα είδη, καλοκαιρινά είδη κ.λπ.). Παράλληλα ο καταναλωτής μπορεί να βρει, σήμερα, σε ένα κατάστημα Jumbo, είδη καθαρισμού, αλλά και προϊόντα προσωπικής υγιεινής.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση του Jumbo δεν θα δυσκολευθεί να μετατρέψει τα καταστημάτων της αλυσίδας σε super market αφού το μόνο που μένει ουσιαστικά να εντάξει είναι ο τομέας του φαγητού και των ποτών (αλκοολούχων και μη).
Σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειωθεί η συνεργασία που διατηρεί η Jumbo με τον Νίκο Βερόπουλο στα Βαλκάνια…
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.gr