Το ζευγάρι, ηλικίας 95 ετών, ταξίδεψε με ταξί και υπό δύσκολες χειμερινές συνθήκες για να παρευρεθεί σε προγραμματισμένο πρωινό ραντεβού στο νοσοκομείο Καρπενησίου. Όταν έφτασαν, ενημερώθηκαν ότι το ραντεβού τους είχε ακυρωθεί χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Η ακύρωση οφειλόταν στο γεγονός ότι ο γιατρός που θα τους εξυπηρετούσε ήταν σε αναρρωτική άδεια, ενώ ο δεύτερος γιατρός της ειδικότητας απουσίαζε με κανονική άδεια.
Ο διοικητής της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας, Φώτης Σερέτης, μετά τη δημοσιοποίηση του περιστατικού, παρενέβη ζητώντας να προγραμματιστεί άμεσα νέο ραντεβού με προτεραιότητα για το ζευγάρι. Παράλληλα, κάλεσε τους υπαλλήλους του νοσοκομείου, που ευθύνονταν για την παράλειψη ενημέρωσης, να καλύψουν το κόστος μετακίνησης ως αποζημίωση.
Όταν το ζευγάρι επέστρεψε στο νοσοκομείο για το νέο ραντεβού, τους προσφέρθηκε αποζημίωση ύψους 100 ευρώ. Παρόλα αυτά, οι ηλικιωμένοι αρνήθηκαν να παραλάβουν τα χρήματα, δηλώνοντας ότι δεν ήθελαν να «ζημιώσουν» τους υπαλλήλους του νοσοκομείου. Παρά την ταλαιπωρία τους, εξήραν την εξυπηρέτηση και την προσπάθεια του προσωπικού, χαρακτηρίζοντας την παράλειψη ως ένα ανθρώπινο λάθος.
Η πράξη αυτή, όπως τονίστηκε στο ρεπορτάζ του Ηλία Τσώνη, υπογραμμίζει την αξία της καλοσύνης και της κατανόησης, αποτελώντας φωτεινό παράδειγμα σε καιρούς που συχνά κυριαρχούν η αδιαφορία και η απογοήτευση.

Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.