Το Facebook ανησυχεί για τον κατακλυσμό του News Feed από ειδήσεις και θέλει να αλλάξει το τοπίο δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στις πιο “προσωπικές” αναρτήσεις
Το Facebook αλλάζει (πάλι) και αυτή τη φορά γίνεται πολύ πιο “οικογενειακό“, αφού θα προωθεί περισσότερο τις αναρτήσεις φίλων και συγγενών, ενώ παράλληλα θα μειώσει την παρουσία εκδοτών.
Αφορμή γι αυτήν την τεράστια αλλαγή αποτέλεσαν παράπονα χρηστών σχετικά με το ότι δε βλέπουν αρκετά συχνά πλέον update από ανθρώπους του φιλικού και οικογενειακού τους περιβάλλοντος. Πρόκειται για την πιο πρόσφατη από μια σειρά ανανεώσεων στον αλγόριθμο της πλατφόρμας που έχουν πραγματοποιηθεί το τελευταίο διάστημα.
Ως γνωστόν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ισχύει κατά ένα τρόπο το ‘φαινόμενο της πεταλούδας’, ακόμα και η πιο μικρή αλλαγή μπορεί να επιφέρει τεράστιες επιπτώσεις στη βιομηχανία των ΜΜΕ και στους ανθρώπους, αφού το Facebook το χρησιμοποιούν πάνω από 1,65 δισεκατομμύριο άνθρωποι κάθε μήνα.
Το Facebook αν και έχει γίνει το πιο σημαντικό εργαλείο διανομής πληροφοριών για τους περισσότερους εκδότες, αποφάσισε να περιορίσει την παρουσία τους στο News Feed του για να βοηθήσει τις “γνήσιες” αναρτήσεις.
“Έχουμε λάβει αρκετά παράπονα από την κοινότητα των χρηστών μας, οι οποίοι φοβούνται ότι χάνουν σημαντικά update από τους φίλους τους και τους ανθρώπους για τους οποίους νοιάζονται“. Αυτό πυροδότησε αναπόφευκτα και την ανησυχία του Facebook ότι οι χρήστες του σταδιακά θα αρχίσουν να το εγκαταλείπουν και θα αναζητήσουν νέες πλατφόρμες για να μοιράζονται προσωπικές στιγμές.
Ουσιαστικά, άρθρα και υλικό από εκδότες θα συνεχίσουν να εμφανίζονται στην αρχική σελίδα.