3 Δυνατά Tips που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας στη διαχείριση της αβεβαιότητας

Lamianow.gr
By Lamianow.gr Tags: Add a Comment
5 Min Read

Καθώς η εξάπλωση του ιού Covid-19 (γνωστού και ως κορωνοϊός) εξελίσσεται σε όλη την επικράτεια Παγκοσμίως, για πολλές και κυρίως ‘μικρές’ επιχειρήσεις η εποχή επιφυλάσσει μοναδικές προκλήσεις.

Παρακάτω σας δίνουμε μερικές συμβουλές που μπορείτε να πραγματοποιήσετε για να αντιμετωπίσετε τη σημερινή κατάσταση. Καλείστε εσείς πρωτίστως αλλά και το προσωπικό σας να αντιμετωπίσετε την κατάσταση, ώστε να μη ‘χάσετε έδαφος’ απέναντι στους πελάτες σας. Το χειρότερο σενάριο για την επιχείρησή σας είναι η δική σας απογοήτευση λόγω των καταστάσεων. Είναι βέλτιστο να κινητοποιηθείτε και να σκεφτείτε μεθόδους που θα σας βοηθήσουν στην επανέναρξη της κανονικότητας.

-Advertisement-

Παρακάτω σας αναφέρουμε μερικές συμβουλές μας που θα σας εξυπηρετήσουν αρκετά, αρκεί να τις πραγματοποιήσετε και να πιστέψετε σε αυτές.

  1. Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας

Οι περισσότεροι χρήστες αυτό τον καιρό διαθέτουν αρκετό χρόνο και πλοηγούνται στο διαδίκτυο. Είναι πολύ σημαντικό για την εικόνα της επιχείρησης σας να κάνετε τα εξής:

- Advertisement -
  • Ενημερώστε το προφίλ σας στο Google My business αλλάζοντας το ωράριο λειτουργίας σας, ώστε να το γνωρίζουν οι πελάτες σας. Αν είστε κλειστά, αναρτήστε το για να το γνωρίζουν.
  • Αν διαθέτετε ιστότοπο, να ενημερώσετε και εκεί το ωράριο λειτουργίας και το πώς μπορεί κάποιος να έρθει σε επικοινωνία μαζί σας.
  • Δημιουργήστε μια σχετική ανάρτηση στα Social Media, ώστε να μείνουν ενήμεροι οι ακόλουθοί σας.
  • Ορίστε μια αυτοματοποιημένη απάντηση στην ηλεκτρονική σας αλληλογραφία: “ η εταιρεία μας λόγω των έκτακτων μέτρων παραμένει κλειστή μέχρι νεοτέρας, σας ευχαριστούμε” ή επίσης “ Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας, λόγω φόρτου εργασίας θα σας απαντήσουμε μέσα σε 48 ώρες”. Μπορείτε να σκεφτείτε και άλλες αυτοματοποιημένες απαντήσεις που εξυπηρετούν τη δική σας περίπτωση.
  1. Συνεργαστείτε εύρυθμα με το προσωπικό σας
=Advertisement=
-Advertisement-

Οι επιχειρήσεις που έχουν τη δυνατότητα απομακρυσμένης εργασίας θα πρέπει να την οργανώσουν χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία που θα την κάνουν πιο αποτελεσματική. Μπορείτε να κάνετε τα εξής:

  • Δημιουργήστε στο cloud μια λίστα με τα στοιχεία των πελατών, των προμηθευτών και των συνεργατών σας, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα απ΄όλο το προσωπικό. Φυσικά πρέπει να υπάρχουν οι απαραίτητες δικλείδες ασφαλείας για να είναι προσβάσιμα τα στοιχεία μόνο από το προσωπικό.
  • Συνεργαστείτε με τους εργαζομένους σας χρησιμοποιώντας μια βιβλιοθήκη με κοινόχρηστα έγγραφα. Με αυτό τον τρόπο θα μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας όλα τα αρχεία και στο σπίτι σας.
  • Χρησιμοποιήστε εφαρμογές, όπως το Google Drive ή οποιαδήποτε άλλη μπορεί να σας βοηθήσει, ώστε να συνεχίσετε ομαλά την εργασία σας.
  • Μπορείτε καθημερινά να πραγματοποιείτε μια τηλεδιάσκεψη, για να τίθενται οι ημερήσιοι ή εβδομαδιαίοι στόχοι κ.ά. Αυτό μπορείτε να το πραγματοποιήσετε μέσω Messenger, Viber, Skype ή όποιου άλλου προγράμματος επιθυμείτε εσείς.
  1. Επεξεργαστείτε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες

Η διαφήμιση είναι ο δίαυλος επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Χωρίς την ύπαρξή της είναι δύσκολο να αναμένετε πωλήσεις ή πελάτες. Δεν μπορείτε όμως να συνεχίσετε την ίδια ροή αυτό το καιρό. Οι συνθήκες είναι διαφορετικές, οπότε είναι αναγκαίο να προβείτε σε τροποποιήσεις, όπως:

  • Εάν η επιχείρησή σας δε βρίσκεται σε λειτουργία, όπως για παράδειγμα το κομμωτήριο, είναι άσκοπο να επενδύετε το budget που διαθέτατε τον προηγούμενο καιρό. Μπορείτε να χαμηλώσετε αρκετά τη διαφήμισή σας.
  • Μπορείτε να επαναπροσδιορίσετε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες. Να στρέψετε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες σε προϊόντα που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση αυτό τον καιρό και να διακόψετε την προβολή προϊόντων που διαφημίζατε παλιότερα. Για παράδειγμα, λόγω του εγκλεισμού στο σπίτι και της διακοπής του γυμναστηρίου πολλοί αγόρασαν όργανα γυμναστικής. Οπότε, αν έχετε ένα πολυκατάστημα, αντί να προωθείτε τις ηλεκτρικές συσκευές καλύτερα να δώσετε έμφαση σε όργανα γυμναστικής κ.ά. Αυτή την εποχή που πλησιάζει το Πάσχα μεγάλη αύξηση έχει η online αγορά παιδικών υποδημάτων και των λαμπάδων. Αν έχετε κατάστημα υποδημάτων είναι προτιμότερο να διαφημίσετε παιδικά παπούτσια και όχι γυναικείες γόβες!

 

Ελπίζουμε το άρθρο να σας άρεσε και να σας βοηθήσαμε. Εάν αυτό το καιρό δυσκολεύεστε να σκεφτείτε λύσεις για τη δική σας επιχείρηση, καλέστε μας και θα σας φανούμε χρήσιμοι!

πηγη-imbnet.gr

Share This Article
Follow:
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *