Η επιχειρηματική δραστηριότητα της νεαρής ξεκίνησε με την πώληση κάποιων προϊόντων στοματικής υγιεινής που βρήκε τυχαία στο διαδίκτυο.
Πρόκειται για την 22χρονη Ελένα Ζολότοβα, η οποία ζει στη πόλη Κράσναγιαρσκ στη Σιβηρία και διαχειρίζεται την εταιρείας, η οποία έχει ετησίως έσοδα περισσότερα από 400 εκατομμύρια ρούβλια (περισσότερα από 6,2 εκατομμύρια ευρώ). Η εταιρεία δημιουργήθηκε από την ίδια χωρίς την βοήθεια επενδυτών, αναφέρει η τοπική εφημερίδα «Delovoi Peterburg» .
Η Έλενα ξεκίνησε τις δραστηριότητές της με την πώληση προϊόντων για την λεύκανση των δοντιών που αγόρασε μόνη της από το διαδίκτυο. Οι πρώτοι της πελάτες ήταν οι συμφοιτητές της στο κολέγιο και στη συνέχεια άλλοι πολίτες χρήστες του ρωσικού κοινωνικού δικτύου Vkontakte και Instagram.
Μόλις κέρδισε τις πρώτες 100.000 ρούβλια (περισσότερα από 1.500 δολάρια) η Έλενα επένδυσε στην ενοικίαση ενός γραφείου και στην πρόσληψη έξι πωλητών. Αυτοί συνέχισαν τις πωλήσεις των ίδιων προϊόντων στοματικής υγιεινής δια του διαδικτύου. «Έπρεπε να προσποιούμαι ότι είναι η διαχειρίστρια και όχι η ιδιοκτήτρια», θυμάται η νεαρή επιχειρηματίας, τονίζοντας ότι πολλοί από τους υπαλλήλους της ήταν μεγαλύτεροι σε ηλικία από την ίδια.
Μετά την συμμετοχή της σε ένα δημοφιλές τηλεοπτικό σόου, ο αριθμός των παραγγελιών της εκτοξεύθηκε στα ύψη. Χάρη στην προώθηση των προϊόντων της από μπλογκ, η Ελένα κατάφερε να κερδίσει το πρώτο της εκατομμύριο ρούβλια (περισσότερα από 15.700 δολάρια), τα οποία της επέτρεψαν να κάνει επενδύσεις στην επιχείρησή της.
Η πώληση των προϊόντων στοματικής υγιεινής εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει το 20% των εσόδων της εταιρείας Helena Gold. Τα περισσότερα κέρδη της εταιρείας προέρχονται από φυσικά απολεπιστικά και μάσκες για το πρόσωπο και το σώμα. Οι συνταγές των προϊόντων αυτών δημιουργήθηκαν σε ένα αυστραλιανό εργαστήριο. Τα προϊόντα αυτά η Ελένα τα βρήκε από το διαδίκτυο.
Η Helen Gold Company, δημιουργήθηκε το 2014, δεν είχε επενδυτές και η ανάπτυξή της και το άνοιγμά της σε νέα προϊόντα κατέστη δυνατόν από το εισόδημα που προήλθε από την πώληση των προϊόντων στοματικής υγιεινής. Τώρα η εταιρεία σχεδιάζει να εισέλθει στην αγορά των καλλυντικών για παιδιά και προϊόντων για τα μαλλιά.