Στις αρχές του 2018 ολοκληρώνεται η ηλεκτροκίνηση στο κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης μειώνοντας έτσι το χρόνο του ταξιδιού σε 3,5 ώρες Όπως τονίζει, σε συνέντευξη του στο ΑΠΕ ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θάνος Βούρδας, πρόκειται για ένα μεγάλο έργο που αποτελεί την σιδηροδρομική ραχοκοκαλιά της χώρας.
Ο κ. Βούρδας μιλώντας στο ΑΠΕ ΜΠΕ, παρουσιάζει το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των βασικών σιδηροδρομικών έργων, τα οποία και θα αποτελέσουν βασικό πυλώνα στην νέα αναπτυξιακή προσπάθεια που καταβάλει η χώρα. «Η ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης, που αποτελεί τη σιδηροδρομική ραχοκοκαλιά της χώρας, είναι ένα μεγάλο στοίχημα για την εταιρία και για τη χώρα.
Η ολοκλήρωση του τελευταίου τμήματος της διαδρομής, στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός, μήκους 106χλμ, αναμένεται στις αρχές του 2018. Με την ολοκλήρωση του έργου αυτού θα υπάρχει ηλεκτροκίνηση σε όλη τη διαδρομή που θα ξεκινά από τον Πειραιά, θα διέρχεται από την Αθήνα και θα καταλήγει στη Θεσσαλονίκη, μειώνοντας τον χρόνο ταξιδίου σε 3,5 ώρες. Με την εξέλιξη αυτή ο επιβάτης θα μπορεί να απολαμβάνει ένα γρήγορο, ασφαλές και άνετο ταξίδι και θα γίνονται πολύ ταχύτερα και οικονομικότερα και οι εμπορευματικές μεταφορές» ανέφερε ο κ.Βούρδας.
Σε ό,τι αφορά το Θριάσιο Πεδίο, το οποίο και ολοκληρώνεται στο τέλος του έτους, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ δηλώνει πως ” η λειτουργία του Εμπορευματικού Κέντρου Θριασίου Πεδίου αναμένεται να επιφέρει τόνωση του ΑΕΠ λόγω της αύξησης του παραγόμενου έργου καθώς και βελτίωση των ποσοστών της ανεργίας λόγω της αύξησης της απασχόλησης”.
Τέλος, τονίζει πως δεν τίθεται κανένα θέμα ιδιωτικοποίησης της ΕΡΓΟΣΕ, λόγω της ένταξης του ΟΣΕ στο υπερΤαμείο Αποκρατικοποιήσεων και κάνει λόγο για μικροπολιτικά ή συνδικαλιστικά ”παιχνίδια”.