Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Γερμανία: Σε «καραντίνα» οι επιβάτες από την Ελλάδα μέχρι και τον Μάιο του 2018

Published

on

Υπό τον φόβο εισόδου στη χώρα παράτυπων και παράνομων μεταναστών θα ελέγχονται εξονυχιστικά όλοι οι επιβάτες πτήσεων – Αναλυτικά οι εντολές που ισχύουν από την 12η Νοεμβρίου 2017 μέχρι και -τουλάχιστον- την 11η Μαΐου του 2018 προβλέπουν

Σε καθεστώς «ειδικής εποπτείας» θα βρίσκονται, για τουλάχιστον έξι ακόμα μήνες, όλοι οι Έλληνες που θα ταξιδέψουν αεροπορικώς στη Γερμανία, καθώς η Ομοσπονδιακή κυβέρνηση επεκτείνει τους συνοριακούς ελέγχους με την Ελλάδα, μέχρι τον Μάιο του 2018.

Υπό τον φόβο εισόδου στη χώρα παράτυπων και παράνομων μεταναστών από την Ελλάδα, οι αρχές ασφαλείας των αεροδρομίων στη Γερμανία έχουν λάβει σαφείς εντολές από το ομοσπονδιακό υπουργείο Εσωτερικών, ώστε ελέγχουν εξονυχιστικά όλους τους επιβάτες των πτήσεων από την Ελλάδα.

Τα μέτρα ασφαλείας που έχει λάβει εντολή να εφαρμόζει η ομοσπονδιακή αστυνομία, μετατρέποντας τους Έλληνες σε πολίτες «δεύτερη κατηγορίας» του χώρου Σένγκεν και τα οποία δημοσιεύει το protothema.gr, προβλέπουν μια ιδιαίτερη «καραντίνα» για όλους τους επιβάτες από την Ελλάδα οι οποίοι θα προσγειώνονται σε γερμανικό έδαφος και την δυνατότητα των αρχών να τους υποβάλλουν σε αυστηρό έλεγχο, σε ειδικό χώρο εντός των αερολιμένων. Οι εντολές που ισχύουν από την 12η Νοεμβρίου 2017 μέχρι και -τουλάχιστον- την 11η Μαΐου του 2018 προβλέπουν:

* Απαγόρευση της χρήσης γέφυρας αποβίβασης (της γνωστής «φισούνας») για όλες τις πτήσεις από την Ελλάδα. Τα αεροσκάφη προβλέπεται να προσγειώνονται σε ειδικούς χώρους στάθμευσης του αεροδρομίου (σε θέσεις όπου δεν υπάρχει φυσούνα)

* Οι επιβάτες θα αποβιβάζονται και στη συνέχεια θα παραλαμβάνονται από λεωφορεία των αεροδρομίων τα οποία θα τους μεταφέρουν σε ειδικούς χώρους ελέγχου οι οποίοι ενεργοποιούνται για πρώτη φορά.

* Σε αυτούς τους χώρους, η ομοσπονδιακή αστυνομία της Γερμανίας και οι υπηρεσίες ασφαλείας θα μπορούν να ελέγχουν εξονυχιστικά τους επιβάτες, πριν μεταβούν στον χώρο παραλαβής των αποσκευών τους.

Το χρονικό της συστηματοποίησης των ελέγχων για τους Έλληνες πολίτες

 
Ήδη από το 2015, οι αρχές ασφαλείας σε πολλά αεροδρόμια της Γερμανίας, είχαν εντοπίσει -διαρκώς αυξημένα- περιστατικά παράτυπων και παράνομων μεταναστών, οι οποίοι προσπάθησαν να εισέλθουν στη Γερμανία, με πλαστά έγγραφα, κυρίως πλαστές ελληνικές αστυνομικές ταυτότητες. Τα περιστατικά είχαν θορυβήσει το Βερολίνο, αλλά και πολλές πρωτεύουσες των γερμανικών κρατιδίων.

Η αφορμή για τους αυστηρότερους ελέγχους στις πτήσεις από Ελλάδα, δόθηκε μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις στη Γερμανία το 2016, μία εκ των οποίων είχε λάβει χώρα σε χριστουγεννιάτικη αγορά του Βερολίνου, όπου σκοτώθηκαν δώδεκα άνθρωποι.

Υπό την πίεση της κοινής γνώμης, κατά την έξαρση των μεταναστευτικών και προσφυγικών ροών, η γερμανική κυβέρνηση ζήτησε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και του Συμβούλιο της Ε.Ε. την «άδεια» να επαναφέρει προσωρινά τους συνοριακούς ελέγχους για όλες τις πτήσεις από Ελλάδα, καθώς και στα χερσαία σύνορά της με την Αυστρία, όπου είχε καταφύγει μεγάλος αριθμός μεταναστών και προσφύγων.
 

Ενήμερη η Ελλάδα 

Τα «έκτακτα» μέρα ασφάλειας είχαν διάρκεια μέχρι την 11η Νοεμβρίου του 2017. Το γερμανικό υπουργείο Εξωτερικών, αποφάσισε ωστόσο, να παρατείνει για διάστημα έξι ακόμα μηνών, τους συστηματικούς ελέγχους των Ελλήνων πολιτών, από την 12 Νοεμβρίου 2017, μέχρι την 11η Μαΐου 2018.

Σύμφωνα με το ομοσπονδιακό υπουργείο Εσωτερικών της Γερμανίας, με το οποίο επικοινώνησε το protothema.gr, ο αρμόδιος υπουργός Τόμας ντε Μεζιέρ, ενημέρωσε για την απόφαση της γερμανικής κυβέρνησης, τόσο την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Συμβούλιο της Ε.Ε., όσο και τον πρόεδρο τους Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και τους υπουργούς εσωτερικών των κρατών-μελών. Σύμφωνα με τον υπουργό Εσωτερικών τη Γερμανία, «η επιστροφή στην κατάσταση χωρίς ελέγχους εντός του χώρου Σένγκεν, θα εξαρτηθεί από την συνολική πορεία της κατάστασης».

Ο εκπρόσωπος Τύπου της Ομοσπονδιακής Αστυνομίας στην Φρανκφούρτη κ. Ρέιζα Αχμάρι, μέχρι την ώρα που γράφεται το άρθρο (01.30 κεντρικής Ευρώπης – 02.30 ώρα Ελλάδος) δεν έχει απαντήσει.

πηγή  protothema

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΕΛΛΑΔΑ

Μείωση 41% για τους θανάτους από τροχαία στην Ελλάδα!

Published

on

Στην Ελλάδα, οι θάνατοι από τροχαία δυστυχήματα έχουν μειωθεί κατά 41% τη χρονική περίοδο 2010 -2017.

Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία μιας νέας έκθεσης από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (European Transport Safety Council – ETSC), ενεργό μέλος του οποίου αποτελεί το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».

Σύμφωνα με την έκθεση, η Ευρώπη συνολικά έχει μειώσει τον αριθμό των τροχαίων θανάτων κατά 20% κατά τη χρονική διάρκεια 2010-2017, ποσοστό κατά πολύ μικρότερο από το 38% που χρειάζεται για να πετύχει το στόχο της. Η Ελλάδα (-41%) και η Εσθονία (-39%) είναι οι μόνες ευρωπαϊκές χώρες που έχουν καταφέρει να επιτύχουν αυτή τη μείωση. Η Νορβηγία, που δεν είναι κράτος μέλος της Ε.Ε., έχει μειώσει τους τροχαίους θανάτους κατά 49% από το 2010.

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών υποστηρίζει ότι οι κυβερνήσεις χρειάζονται ισχυρή πολιτική βούληση, επείγοντα μέτρα και ουσιαστικές επενδύσεις για ασφαλείς υποδομές, προκειμένου να μειωθούν οι 500 θάνατοι που λαμβάνουν χώρα κάθε εβδομάδα στους δρόμους της Ευρώπης. Σύμφωνα με την τελευταία Ετήσια Έκθεση Δείκτη Οδικής Ασφάλειας (PIN), παρόλο που οι θάνατοι από τροχαία μειώθηκαν κατά 2% πέρυσι, η συνολική μείωση τα τελευταία τέσσερα χρόνια (από το 2013) είναι μόνο 3%. Το παραπάνω ποσοστό είναι σημαντικά μικρότερο από την ετήσια μείωση κατά 6,7% που απαιτείται προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της μείωσης των τροχαίων θανάτων στο μισό τη δεκαετία μέχρι το 2020. Μέχρι τώρα, η Εσθονία και η Ελλάδα είναι οι μόνες ευρωπαϊκές χώρες που φαίνεται να φθάνουν αυτόν το στόχο.

Ο εκτελεστικός διευθυντής του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών, σχολίασε «Εάν δύο επιβατικά αεροπλάνα έπεφταν κάθε εβδομάδα στην Ευρώπη, τότε η δημόσια και πολιτική απάντηση στην πρόκληση αυτή θα ήταν άμεσες μεταρρυθμίσεις. Και οι βελτιώσεις στην ασφάλεια των αεροπορικών μεταφορών τα τελευταία πενήντα χρόνια στην Ευρώπη ήταν αυτό ακριβώς: μεταρρυθμίσεις. Τώρα, χρειαζόμαστε ένα παρόμοιο σύστημα προσέγγισης, ευρείας εμβέλειας, για την οδική ασφάλεια». Και πρόσθεσε πως «οι κυβερνήσεις σε όλη την Ευρώπη πρέπει να παρουσιάσουν βελτίωση σε διάστημα μηνών, και όχι ετών, αποτελεσματικότερη επιβολή του νόμου και λήψη μέτρων με τη μορφή κατεπείγοντος, ώστε να μειωθούν οι βασικές αιτίες θανάτου και  σοβαρών τραυματισμών, που είναι η υπερβολική ταχύτητα, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η απόσπαση προσοχής και η μη χρήση ζώνης ασφαλείας».

Τα τροχαία στη χώρα μας και η πρόοδος

Ειδικότερα, σε ότι αφορά τη χώρα μας, η πρόοδος που σημειώθηκε στον αριθμό των θανάτων από τροχαία δυστυχήματα στους ελληνικούς δρόμους, αποδίδεται στις αλλαγές που επήλθαν στη συμπεριφορά και τρόπο μετακίνησης των Ελλήνων λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά και λόγω των εκστρατειών ενημέρωσης και των προγραμμάτων εκπαίδευσης. Όμως, η βελτίωση στην οδική ασφάλεια οφείλεται μερικώς και στη σημαντική επέκταση του δικτύου των αυτοκινητοδρόμων, από 900 χλμ. το 2007 σε 2.500 χλμ. το τέλος του 2017. Η κίνηση από το επαρχιακό οδικό δίκτυο μεταφέρθηκε στους νέους αυτοκινητόδρομους, δηλαδή σε ασφαλέστερους δρόμους.

Ο καθηγητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, Γεώργιος Γιαννής δήλωσε ότι «η βελτίωση στις επιθεωρήσεις ελέγχου οχημάτων μετά τις ιδιωτικοποιήσεις, η αυστηρότερη εφαρμογή της νομοθεσίας της ΕΕ στους τομείς της ασφάλειας των οχημάτων και της κατάρτισης των οδηγών, καθώς και τα σχέδια για την ασφαλή κινητικότητα στις πόλεις που εισήγαγαν αρκετές τοπικές αρχές με επίκεντρο τις υποδομές, συνέβαλαν επίσης στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στην Ελλάδα. Η σημαντική βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς των Ελλήνων οδηγών (μη υπέρβαση ταχύτητας, λιγότερη επιθετικότητα) μπορεί να αποδοθεί στις κοινωνικές αλλαγές λόγω της οικονομικής κρίσης, καθώς και στις συστηματικές εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του ευρύτερου κοινού και τις εκπαιδευτικές δράσεις του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς»».

Τέλος, σχολιάζοντας την Έκθεση Δείκτη Οδικής Ασφάλειας, η πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», Βασιλική Δανέλλη – Μυλωνά αναφέρει «Είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς η Ελλάδα να είναι μία από τις δύο μοναδικές ευρωπαϊκές χώρες που φαίνεται να φθάνουν τον στόχο μείωσης τροχαίων δυστυχημάτων της ΕΕ μέχρι το 2020. Ιδιαίτερα, μάλιστα, καθώς η προσπάθεια του Ινστιτούτου όλα αυτά τα χρόνια ήταν συντονισμένη και εστιασμένη στην πρόληψη και τους νέους, με στόχο πάντα τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Όμως, το γεγονός ότι χώρες με υψηλότερο επίπεδο οδικής ασφάλειας κατέγραψαν τις χειρότερες επιδόσεις της δεκαετίας και ότι ο στόχος για δραστική μείωση των θανατηφόρων τροχαίων αποκλίνει από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα, δεν μπορεί παρά να με λυπεί βαθύτατα. Είναι σήμερα επιτακτική η ανάγκη για συντονισμένες προσπάθειες και γόνιμες συνέργειες ανάμεσα σε όλους ανεξαιρέτως τους φορείς, ώστε να πετύχουμε τον κοινό μας στόχο, να μη χάνεται καμιά ανθρώπινη ζωή στο δρόμο».

Πηγή: ΑΠΕ

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Δικαίωση 13 χρόνια μετά για τον 24χρονο που σκοτώθηκε στην Κηφισίας

Published

on

Δεκατρία χρόνια μετά τον τραγικό θάνατο 24χρόνου στη Λεωφόρο Κηφισίας όταν το αυτοκίνητο του προσέκρουσε σε διαφημιστική πινακίδα, το Ά τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας δικαίωσε, όσο γίνεται, τους συγγενείς του, επιδικάζοντας τους αποζημίωση 350.000, συν τους τόκους, από το ελληνικό Δημόσιο.

Το τροχαίο συνέβη τον Δεκέμβριο του 2005, λίγο πριν τα ξημερώματα (4 π.μ.) όταν ο 24χρόνος οδηγούσε το αυτοκίνητό του επί της Λ. Κηφισίας με κατεύθυνση από Αθήνα προς Κηφισιά.

Το χρονικό της τραγωδίας
Στο ύψος της Helexpo το αυτοκίνητο εξετράπη της πορείας του, προσέκρουσε αρχικά σε οκτώ μεταλλικούς στύλους (κολωνάκια), ύψους 0,80μ. οι οποίοι ήταν πακτωμένοι στο τσιμεντένιο δάπεδο του πεζοδρομίου της διαχωριστικής νησίδας.

Στην συνέχεια, αφού είχε διανύσει 14,80 μ. από την πρώτη πρόσκρουση, ανετράπη και ακινητοποιήθηκε στη σιδερένια κολώνα, ύψους 2,60 μέτρων, η οποία στήριζε τη διαφημιστική πινακίδα (2,20 μ. Χ 1,40 μ.), τύπου «ρακέτα». Το αυτοκίνητο, «αγκάλιασε» την κολώνα που στήριζε τη διαφημιστική πινακίδα και αυτή (πινακίδα) έπεσε στο πεζοδρόμιο, ενώ απαιτήθηκε μία ώρα σχεδόν για τον απεγκλωβισμό του οδηγού από την Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Ευθύνη στο Δημόσιο
Με την απόφαση του, το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε ότι το Δημόσιο ευθύνεται για τη μη αφαίρεση της παράνομα τοποθετημένης διαφημιστικής πινακίδας, επί της Λ. Κηφισίας, που είχε ως αποτέλεσμα να βρει το θάνατο ο 24χρόνος.

Προηγήθηκε αντίστοιχη απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών με την οποία κρίθηκε ότι το Δημόσιο, είχε υποχρέωση να απομακρύνει τη διαφημιστική πινακίδα και αυτό ανεξάρτητα από την ίδια υποχρέωση του Δήμου Αμαρουσίου και ότι η μη απομάκρυνσή της συνιστούσε, μη νόμιμη παράλειψη του Ελληνικού Δημοσίου και όχι αποκλειστική ευθύνη του Δήμου Αμαρουσίου, ενώ έκρινε ότι υπάρχει ο απαιτούμενος αιτιώδης σύνδεσμος μεταξύ της παράνομης παράλειψης του Δημοσίου και του θανατηφόρου αποτελέσματος της σύγκρουσης του αυτοκινήτου με την διαφημιστική πινακίδα.Παράλληλα, το δικαστήριο έκρινε ότι ο 24χρόνος έχει συνυπαιτιότητα στο ατύχημα κατά 30%.

Και αυτό, γιατί παρότι οδηγούσε το αυτοκίνητο «υπό καλές καιρικές συνθήκες και σε καλή και ξηρά κατάσταση της οδού, με επαρκή ορατότητα, επιδεικνύοντας αμέλεια και έλλειψη προσοχής μέσου συνετού οδηγού σε νυχτερινή ώρα», παραβίασε τις διατάξεις του Κ.Ο.Κ., καθώς και την πινακίδα που υπάρχει στο σημείο του ατυχήματος, η οποία περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα σε 70 χλμ. ανά ώρα, ενώ εκείνος εκινείτο με ταχύτητα 95χλμ./ώρα περίπου, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Αποζημίωση στην οικογένεια
Το Διοικητικό Εφετείο επιδίκασε το ποσό των 350.000 ευρώ (συν τους νόμιμους τόκους) στους γονείς, στον αδελφό και τις δύο γιαγιάδες του άτυχου οδηγού ως χρηματική ικανοποίηση λόγω της ψυχικής οδύνης που υπέστησαν από τον θάνατο του γιού, αδελφού και εγγονού, όχι ότι φυσικά αυτό αναπληρώνει το κενό. Στη συνέχεια, το Δημόσιο άσκησε αναίρεση επί της εφετειακής απόφασης υποστηρίζοντας, μεταξύ των άλλων, ότι ο 24χρόνος ήταν συνυπαίτιος του ατυχήματος κατά 99% και ότι η ευθύνη απομάκρυνσης της παράνομης πινακίδας ανήκει στο Δήμο Αμαρουσίου, αλλά το Α΄ Τμήμα του ΣτΕ απέρριψε ως αβάσιμους και αόριστους τους ισχυρισμούς του Δημοσίου και επικύρωσε τη εφετειακή απόφαση.

πηγη-newsit.gr

Continue Reading

Toπικά

Καιρός: Βροχές με… ζέστη και την Τετάρτη!

Published

on

Υψηλές θερμοκρασίες και… βροχές και καταιγίδες. Αυτό είναι το «κοκτέιλ» που ετοιμάζει ο καιρός για αύριο, Τετάρτη 20.06.2018, σύμφωνα με την ΕΜΥ.

Τοπικές βροχές και σποραδικές καταιγίδες προβλέπει για αύριο, Τετάρτη 20.06.2018, η ΕΜΥ. Τα φαινόμενα αυτά αναμένονται τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες κυρίως στα ηπειρωτικά. Οι άνεμοι από βόρειες διευθύνσεις στο Αιγαίο 5 μποφόρ και ο καιρός… τα δικά του!

Καιρός: Αναλυτική πρόγνωση για ολόκληρη τη χώρα

Αττική

Πρόγνωση καιρού: Λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες οπότε και είναι πιθανόν να εκδηλωθούν τοπικές βροχές στα βόρεια.

Άνεμοι: Βόρειοι βορειοανατολικοί 3 με 4 και στα ανατολικά πρόσκαιρα τοπικά 5 μποφόρ.

Θερμοκρασία: Από 19 έως 31 βαθμούς Κελσίου. Στα ανατολικά και τα βόρεια η μέγιστη 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη.

Θεσσαλονίκη

Πρόγνωση καιρού: Λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες με τοπικές βροχές ή μεμονωμένες καταιγίδες στα γύρω ορεινά.

Άνεμοι: Βόρειοι βορειοδυτικοί 3 με 4 μποφόρ πρόσκαιρα το μεσημέρι και το απόγευμα νότιοι με την ίδια ένταση.

Θερμοκρασία: Από 19 έως 30 βαθμούς Κελσίου.

Μακεδονία, Θράκη

Πρόγνωση καιρού: Στην ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες με πιθανότητα τοπικών βροχών στα ορεινά. Στα υπόλοιπα νεφώσεις κατά περιόδους αυξημένες με τοπικές βροχές και το μεσημέρι – απόγευμα μεμονωμένες καταιγίδες κυρίως στα ορεινά με βελτίωση το βράδυ.

Άνεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 3 με 4 και στα ανατολικά τοπικά 5 μποφόρ.

Θερμοκρασία: Από 18 έως 31 βαθμούς Κελσίου. Στη δυτική Μακεδονία 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη.

Νησιά Ιονίου, Ήπειρος, δυτική Στερεά, δυτική Πελοπόννησος

Πρόγνωση καιρού: Νεφώσεις παροδικά αυξημένες με τοπικές βροχές και σποραδικές καταιγίδες στα ηπειρωτικά τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες με βελτίωση το βράδυ.

Άνεμοι: Μεταβλητοί ασθενείς και βαθμιαία στο Ιόνιο βόρειοι 4 μποφόρ.

Θερμοκρασία: Από 18 έως 30 βαθμούς Κελσίου. Στην Ήπειρο 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη.

Θεσσαλία, ανατολική Στερεά, Εύβοια, ανατολική Πελοπόννησος

Πρόγνωση καιρού: Λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες με τοπικές βροχές ή μεμονωμένες καταιγίδες τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες κυρίως στα ορεινά. Βελτίωση το βράδυ.

Άνεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 3 με 4 και στα ανατολικά πρόσκαιρα τοπικά 5 μποφόρ.

Θερμοκρασία: Από 18 έως 31 βαθμούς Κελσίου.

Κρήτη και νησιά

Κυκλάδες, Κρήτη

Πρόγνωση καιρού: Λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες με τοπικές βροχές και κυρίως στην Κρήτη σποραδικές καταιγίδες τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες. Βελτίωση το βράδυ.

Άνεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 3 με 4 και στα δυτικά τοπικά 5 μποφόρ.

Θερμοκρασία: Από 20 έως 28 βαθμούς Κελσίου.

Νησιά ανατολικού Αιγαίου, Δωδεκάνησα

Πρόγνωση καιρού: Λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες με τοπικές βροχές και τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες σποραδικές καταιγίδες στα Δωδεκάνησα. Πρόσκαιρη βελτίωση το βράδυ.

Άνεμοι: Στα βόρεια βόρειοι βορειοανατολικοί 4 με 5 πρόσκαιρα τοπικά 6 μποφόρ. Στα νότια δυτικοί βορειοδυτικοί 3 με 4 μποφόρ.

Θερμοκρασία: Από 20 έως 29 βαθμούς Κελσίου.

Continue Reading
Advertisement

Trending