Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Μπήκε σε σπίτι, πήρε τον σκύλο τους και τον κρέμασε με αλυσίδα

Published

on

Κτηνωδία στην Αιγιάλεια και συγκεκριμένα στην Ακράτα. Άγνωστος μέχρι στιγμής δράστης, εισέβαλε σε αυλή οικίας, πήρε τον σκύλο της οικογένειας και τον κρέμασε με αλυσίδα που βρήκε στη αυλή!

Οι ιδιοκτήτες του τετράποδου έπαθαν σοκ μόλις αντίκρισαν τη θλιβερή εικόνα και αμέσως κάλεσαν την Αστυνομία. Το περιστατικό σύμφωνα με την καταγγελία έγινε ξημερώματα Θεοφανίων.

Η επίσημη ανακοίνωση της αστυνομίας: «Από τους αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ακράτας σχηματίστηκε δικογραφία για ζωοκτονία σε βάρος άγνωστου δράστη, ο οποίος τα ξημερώματα της 6/1/2018 εισήλθε σε αυλή οικίας 51χρονου ημεδαπού στα Μάρμαρα Ακράτας και θανάτωσε ένα ζώο συντροφιάς (σκύλο) ιδιοκτησίας του, κρεμώντας το με αλυσίδα από αυτοσχέδιο σκέπαστρο της αυλής».

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΕΛΛΑΔΑ

«Αδιανόητο να εκβιάζεται το κράτος»: Έντονες αντιδράσεις για την άδεια που πήρε ο Κουφοντίνας

Published

on

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η χορήγηση διήμερης άδειας στον εκτελεστή της 17 Νοέμβρη, Δημήτρη Κουφοντίνα.

«Είναι αδιανόητο να εκβιάζεται το κράτος, επειδή ένας δολοφόνος κάνει απεργία πείνας» τονίζει η ΝΔ σε ανακοίνωση της.

Το γραφείο Τύπου του κόμματος τονίζει πως «η Νέα Δημοκρατία θα καταργήσει αμέσως τον κατάπτυστο νόμο Παρασκευόπουλου και αμετανόητοι τρομοκράτες, όπως ο Κουφοντίνας, δεν θα παίρνουν άδεια εξόδου από τις φυλακές».

Αμερικανική Πρεσβεία: Επαίσχυντη αδικία η άδεια που πήρε ο Κουφοντίνας
Ιδιαίτερα σκληρή ήταν η τοποθέτηση που έκανε η Αμερικανική Πρεσβεία για την άδεια που πήρε ο Δημήτρης Κουφοντίνας.

«Καταδικάζουμε κατηγορηματικά αυτή την τρίτη άδεια σε έναν καταδικασμένο τρομοκράτη και δολοφόνο. Είναι μια επαίσχυντη αδικία στις οικογένειες των πολυάριθμων θυμάτων του και ένα περαιτέρω κίνητρο για τους αναρχικούς οπαδούς του να διαπράττουν βίαιες και καταστροφικές πράξεις στο όνομά του» αναφέρει χαρακτηριστικά η αμερικανική πρεσβεία.

Μπακογιάννης: Είσαι δολοφόνος; Κάνε «απεργία πείνας»

Με μία οργισμένη ανάρτηση στο Facebook o Κώστας Μπακογιάννης σχολίασε την τρίτη άδεια που πήρε ο δολοφόνος του πατέρα του, Δημήτρης Κουφοντίνας.

Η ανάρτηση που έκανε ο Κώστας Μπακογιάννης έγραψε:

«Είσαι αμετανόητος δολοφόνος; Και μάλιστα κατά συρροή; Είσαι βιαστής; Είσαι παιδεραστής; Γενικά εγκληματίας; Θέλεις να βγεις από τη φυλακή; Τώρα ξέρεις τι πρέπει να κάνεις. Κάνε κι εσύ μια «απεργία πείνας» ή βάλε τους φίλους σου να κάνουν καμιά κατάληψη και να σηκώσουν και κανένα πανό. Κατά τα λοιπά, το κράτος δεν απειλείται, δεν εκβιάζεται και κυρίως δεν συναλλάσσεται».

Βγήκε για διήμερη άδεια από τις φυλακές ο Κουφοντίνας

Ο δολοφόνος τρομοκράτης της 17 Νοέμβρη βγήκε την Τρίτη από τις φυλακές. Απ’ έξω τον περίμεναν η σύντροφός του Αγγελική και ο γιος του Έκτορας. Όλοι μαζί μετέβησαν στον Βαρνάβα όπου βρίσκεται και το σπίτι τους. Πρώτος υποδέχτηκε τον Δημήτρη Κουφοντίνα έξω από τις φυλακές και τον αγκάλιασε το ηγετικό στέλεχος του Ρουβίκωνα Γιώργος Καλαϊτζίδης.

Ο Δημήτρης Κουφοντίνας υποχρεούται να δίνει το «παρών» στο αστυνομικό τμήμα Νέας Μάκρης κάθε μέρα μεταξύ 10:00-14:00. Αυτό συνιστά χαλάρωση των περιοριστικών όρων αφού στις προηγούμενες δύο 48ωρες άδειες, ο εκτελεστής της 17Ν έπρεπε να εμφανίζεται στο αστυνομικό τμήμα δύο φορές την ημέρα.

Υπενθυμίζεται ότι τα μέλη του Ρουβίκωνα στο διάστημα που ο Κουφοντίνας έκανε απεργία πείνας πραγματοποίησαν εισβολή στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, κατάληψη στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ στο Βόλο, ενώ έκαναν και «παρέμβαση» στον ιερό λόφο της Ακρόπολης απλώνοντας πανό υπέρ και κατηγορώντας την πολιτεία ότι «σκοτώνει» τον απεργό πείνας.

πηγη-eleftherostypos.gr

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Μείωση 41% για τους θανάτους από τροχαία στην Ελλάδα!

Published

on

Στην Ελλάδα, οι θάνατοι από τροχαία δυστυχήματα έχουν μειωθεί κατά 41% τη χρονική περίοδο 2010 -2017.

Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία μιας νέας έκθεσης από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (European Transport Safety Council – ETSC), ενεργό μέλος του οποίου αποτελεί το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».

Σύμφωνα με την έκθεση, η Ευρώπη συνολικά έχει μειώσει τον αριθμό των τροχαίων θανάτων κατά 20% κατά τη χρονική διάρκεια 2010-2017, ποσοστό κατά πολύ μικρότερο από το 38% που χρειάζεται για να πετύχει το στόχο της. Η Ελλάδα (-41%) και η Εσθονία (-39%) είναι οι μόνες ευρωπαϊκές χώρες που έχουν καταφέρει να επιτύχουν αυτή τη μείωση. Η Νορβηγία, που δεν είναι κράτος μέλος της Ε.Ε., έχει μειώσει τους τροχαίους θανάτους κατά 49% από το 2010.

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών υποστηρίζει ότι οι κυβερνήσεις χρειάζονται ισχυρή πολιτική βούληση, επείγοντα μέτρα και ουσιαστικές επενδύσεις για ασφαλείς υποδομές, προκειμένου να μειωθούν οι 500 θάνατοι που λαμβάνουν χώρα κάθε εβδομάδα στους δρόμους της Ευρώπης. Σύμφωνα με την τελευταία Ετήσια Έκθεση Δείκτη Οδικής Ασφάλειας (PIN), παρόλο που οι θάνατοι από τροχαία μειώθηκαν κατά 2% πέρυσι, η συνολική μείωση τα τελευταία τέσσερα χρόνια (από το 2013) είναι μόνο 3%. Το παραπάνω ποσοστό είναι σημαντικά μικρότερο από την ετήσια μείωση κατά 6,7% που απαιτείται προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της μείωσης των τροχαίων θανάτων στο μισό τη δεκαετία μέχρι το 2020. Μέχρι τώρα, η Εσθονία και η Ελλάδα είναι οι μόνες ευρωπαϊκές χώρες που φαίνεται να φθάνουν αυτόν το στόχο.

Ο εκτελεστικός διευθυντής του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών, σχολίασε «Εάν δύο επιβατικά αεροπλάνα έπεφταν κάθε εβδομάδα στην Ευρώπη, τότε η δημόσια και πολιτική απάντηση στην πρόκληση αυτή θα ήταν άμεσες μεταρρυθμίσεις. Και οι βελτιώσεις στην ασφάλεια των αεροπορικών μεταφορών τα τελευταία πενήντα χρόνια στην Ευρώπη ήταν αυτό ακριβώς: μεταρρυθμίσεις. Τώρα, χρειαζόμαστε ένα παρόμοιο σύστημα προσέγγισης, ευρείας εμβέλειας, για την οδική ασφάλεια». Και πρόσθεσε πως «οι κυβερνήσεις σε όλη την Ευρώπη πρέπει να παρουσιάσουν βελτίωση σε διάστημα μηνών, και όχι ετών, αποτελεσματικότερη επιβολή του νόμου και λήψη μέτρων με τη μορφή κατεπείγοντος, ώστε να μειωθούν οι βασικές αιτίες θανάτου και  σοβαρών τραυματισμών, που είναι η υπερβολική ταχύτητα, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η απόσπαση προσοχής και η μη χρήση ζώνης ασφαλείας».

Τα τροχαία στη χώρα μας και η πρόοδος

Ειδικότερα, σε ότι αφορά τη χώρα μας, η πρόοδος που σημειώθηκε στον αριθμό των θανάτων από τροχαία δυστυχήματα στους ελληνικούς δρόμους, αποδίδεται στις αλλαγές που επήλθαν στη συμπεριφορά και τρόπο μετακίνησης των Ελλήνων λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά και λόγω των εκστρατειών ενημέρωσης και των προγραμμάτων εκπαίδευσης. Όμως, η βελτίωση στην οδική ασφάλεια οφείλεται μερικώς και στη σημαντική επέκταση του δικτύου των αυτοκινητοδρόμων, από 900 χλμ. το 2007 σε 2.500 χλμ. το τέλος του 2017. Η κίνηση από το επαρχιακό οδικό δίκτυο μεταφέρθηκε στους νέους αυτοκινητόδρομους, δηλαδή σε ασφαλέστερους δρόμους.

Ο καθηγητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, Γεώργιος Γιαννής δήλωσε ότι «η βελτίωση στις επιθεωρήσεις ελέγχου οχημάτων μετά τις ιδιωτικοποιήσεις, η αυστηρότερη εφαρμογή της νομοθεσίας της ΕΕ στους τομείς της ασφάλειας των οχημάτων και της κατάρτισης των οδηγών, καθώς και τα σχέδια για την ασφαλή κινητικότητα στις πόλεις που εισήγαγαν αρκετές τοπικές αρχές με επίκεντρο τις υποδομές, συνέβαλαν επίσης στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στην Ελλάδα. Η σημαντική βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς των Ελλήνων οδηγών (μη υπέρβαση ταχύτητας, λιγότερη επιθετικότητα) μπορεί να αποδοθεί στις κοινωνικές αλλαγές λόγω της οικονομικής κρίσης, καθώς και στις συστηματικές εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του ευρύτερου κοινού και τις εκπαιδευτικές δράσεις του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς»».

Τέλος, σχολιάζοντας την Έκθεση Δείκτη Οδικής Ασφάλειας, η πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», Βασιλική Δανέλλη – Μυλωνά αναφέρει «Είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς η Ελλάδα να είναι μία από τις δύο μοναδικές ευρωπαϊκές χώρες που φαίνεται να φθάνουν τον στόχο μείωσης τροχαίων δυστυχημάτων της ΕΕ μέχρι το 2020. Ιδιαίτερα, μάλιστα, καθώς η προσπάθεια του Ινστιτούτου όλα αυτά τα χρόνια ήταν συντονισμένη και εστιασμένη στην πρόληψη και τους νέους, με στόχο πάντα τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Όμως, το γεγονός ότι χώρες με υψηλότερο επίπεδο οδικής ασφάλειας κατέγραψαν τις χειρότερες επιδόσεις της δεκαετίας και ότι ο στόχος για δραστική μείωση των θανατηφόρων τροχαίων αποκλίνει από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα, δεν μπορεί παρά να με λυπεί βαθύτατα. Είναι σήμερα επιτακτική η ανάγκη για συντονισμένες προσπάθειες και γόνιμες συνέργειες ανάμεσα σε όλους ανεξαιρέτως τους φορείς, ώστε να πετύχουμε τον κοινό μας στόχο, να μη χάνεται καμιά ανθρώπινη ζωή στο δρόμο».

Πηγή: ΑΠΕ

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Δικαίωση 13 χρόνια μετά για τον 24χρονο που σκοτώθηκε στην Κηφισίας

Published

on

Δεκατρία χρόνια μετά τον τραγικό θάνατο 24χρόνου στη Λεωφόρο Κηφισίας όταν το αυτοκίνητο του προσέκρουσε σε διαφημιστική πινακίδα, το Ά τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας δικαίωσε, όσο γίνεται, τους συγγενείς του, επιδικάζοντας τους αποζημίωση 350.000, συν τους τόκους, από το ελληνικό Δημόσιο.

Το τροχαίο συνέβη τον Δεκέμβριο του 2005, λίγο πριν τα ξημερώματα (4 π.μ.) όταν ο 24χρόνος οδηγούσε το αυτοκίνητό του επί της Λ. Κηφισίας με κατεύθυνση από Αθήνα προς Κηφισιά.

Το χρονικό της τραγωδίας
Στο ύψος της Helexpo το αυτοκίνητο εξετράπη της πορείας του, προσέκρουσε αρχικά σε οκτώ μεταλλικούς στύλους (κολωνάκια), ύψους 0,80μ. οι οποίοι ήταν πακτωμένοι στο τσιμεντένιο δάπεδο του πεζοδρομίου της διαχωριστικής νησίδας.

Στην συνέχεια, αφού είχε διανύσει 14,80 μ. από την πρώτη πρόσκρουση, ανετράπη και ακινητοποιήθηκε στη σιδερένια κολώνα, ύψους 2,60 μέτρων, η οποία στήριζε τη διαφημιστική πινακίδα (2,20 μ. Χ 1,40 μ.), τύπου «ρακέτα». Το αυτοκίνητο, «αγκάλιασε» την κολώνα που στήριζε τη διαφημιστική πινακίδα και αυτή (πινακίδα) έπεσε στο πεζοδρόμιο, ενώ απαιτήθηκε μία ώρα σχεδόν για τον απεγκλωβισμό του οδηγού από την Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Ευθύνη στο Δημόσιο
Με την απόφαση του, το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε ότι το Δημόσιο ευθύνεται για τη μη αφαίρεση της παράνομα τοποθετημένης διαφημιστικής πινακίδας, επί της Λ. Κηφισίας, που είχε ως αποτέλεσμα να βρει το θάνατο ο 24χρόνος.

Προηγήθηκε αντίστοιχη απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών με την οποία κρίθηκε ότι το Δημόσιο, είχε υποχρέωση να απομακρύνει τη διαφημιστική πινακίδα και αυτό ανεξάρτητα από την ίδια υποχρέωση του Δήμου Αμαρουσίου και ότι η μη απομάκρυνσή της συνιστούσε, μη νόμιμη παράλειψη του Ελληνικού Δημοσίου και όχι αποκλειστική ευθύνη του Δήμου Αμαρουσίου, ενώ έκρινε ότι υπάρχει ο απαιτούμενος αιτιώδης σύνδεσμος μεταξύ της παράνομης παράλειψης του Δημοσίου και του θανατηφόρου αποτελέσματος της σύγκρουσης του αυτοκινήτου με την διαφημιστική πινακίδα.Παράλληλα, το δικαστήριο έκρινε ότι ο 24χρόνος έχει συνυπαιτιότητα στο ατύχημα κατά 30%.

Και αυτό, γιατί παρότι οδηγούσε το αυτοκίνητο «υπό καλές καιρικές συνθήκες και σε καλή και ξηρά κατάσταση της οδού, με επαρκή ορατότητα, επιδεικνύοντας αμέλεια και έλλειψη προσοχής μέσου συνετού οδηγού σε νυχτερινή ώρα», παραβίασε τις διατάξεις του Κ.Ο.Κ., καθώς και την πινακίδα που υπάρχει στο σημείο του ατυχήματος, η οποία περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα σε 70 χλμ. ανά ώρα, ενώ εκείνος εκινείτο με ταχύτητα 95χλμ./ώρα περίπου, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Αποζημίωση στην οικογένεια
Το Διοικητικό Εφετείο επιδίκασε το ποσό των 350.000 ευρώ (συν τους νόμιμους τόκους) στους γονείς, στον αδελφό και τις δύο γιαγιάδες του άτυχου οδηγού ως χρηματική ικανοποίηση λόγω της ψυχικής οδύνης που υπέστησαν από τον θάνατο του γιού, αδελφού και εγγονού, όχι ότι φυσικά αυτό αναπληρώνει το κενό. Στη συνέχεια, το Δημόσιο άσκησε αναίρεση επί της εφετειακής απόφασης υποστηρίζοντας, μεταξύ των άλλων, ότι ο 24χρόνος ήταν συνυπαίτιος του ατυχήματος κατά 99% και ότι η ευθύνη απομάκρυνσης της παράνομης πινακίδας ανήκει στο Δήμο Αμαρουσίου, αλλά το Α΄ Τμήμα του ΣτΕ απέρριψε ως αβάσιμους και αόριστους τους ισχυρισμούς του Δημοσίου και επικύρωσε τη εφετειακή απόφαση.

πηγη-newsit.gr

Continue Reading
Advertisement

Trending